دفتر امام جمعه شهر مقدس کاخک
دفتر امام جمعه شهر مقدس کاخک
 

بسم الله الرحمن الرحیم 2/3/1393

زندگی با آل الله زیباست.

حجت الاسلام والمسلمین خاکشور در بیانات این هفته خویش به بحث آبروی مومن پرداخت و ریختن آبروی مومن را به منزله ویران کردن آجر به آجر خانه کعبه معرفی کرد دلیل وی برای این سخن حدیث معروف از رسول خداست که فرمودند: "لهدم الکعبه حجرا حجرا اهون من ایلام المومن"همانا خراب کردن آجر به آجر خانه کعبه از به درد آوردن دل مومن ساده تر است.لذا از همه خواستند که تا هستیم دل همدیگر را نشکنیم.

فتح خرمشهر الهی بود.

وی در ادامه با اشاره به فرازی از جملات امام راحل- که با اتکال به خدا و استقامت و فداکاری می توان در مقابل همه توطئه ها ایستاد- خاطر نشان کرد فتح خرمشهر با دو عنصر معنویت و جهاد ممکن شد و هر ناممکنی با این دو نوشدارو ممکن خواهد شد.

توحید و عدالت هدف بعثت انبیا بود.

ایشان به مناسبت پیشرو بودن مبعث پیامبر گرامی اکرم فرمودند: همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند هدف از بعثت انبیاء در قلمرو حیات اجتماعی تحقق عدالت و در قلمرو حیات فردی تهذیب انسان است.

خانواده های زندانیان را دریابیم.

ایشان در پایان به موضوع بسیار حساس حمایت از خانواده های زندانیان پرداخت و آن را موضوعی بسیار حیاتی معرفی کرد و افزود: همه باید نسبت به خانواده های زندانیان احساس مسئولیت کنیم و آن ها را در به دست آوردن امکانات مطلوب یاری داده و دست نیاز آن ها را به گرمی بفشاریم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ یک شنبه 4 خرداد 1393 توسط seyed
تمامی حقوق مطالب برای دفتر امام جمعه شهر مقدس کاخک محفوظ می باشد